torsdag 24. mars 2011

Bergensbunad for barn, monteringsarbeidet fortsetter.

Her går all ledig tid til montering av barnebunad. Været har vært på min side med flott innevær. Det er jo greit når en har sy prosjekt med tidspress på gang, ellers tror jeg det hadde blitt mye avsporing.
Nå er vesten tråklet sammen i sidene og tråklet til stakken,  klar for å bli sendt til Bergen for prøving.
Falden er også tråklet opp.
Som  jeg er spent på hvordan bunaden vil passe, håper det ikke blir alt for mye justeringer som trengs!

Her er linningen klar for tråkle-montering.
Nåleputen var jeg så heldig å få av KariL, hun har en flott blogg dere må besøke.  Puten er stor og god når mange nåler er i sving.


Vesten har fått for og sydd sammen, sidesømmene er kun tråklet.


Vest og stakk er tråklet sammen.
Nå skal lille prinsesse prøve, vet hun gleder seg veldig.


2 kommentarer:

  1. Gleder seg er bare begynnelsen, WOW sa hun, kan jeg få bruke den i morge, væærsåsnill!!

    SvarSlett
  2. Blir hennes nye barnehage-antrekk, kjenner jeg jenta rett:)

    SvarSlett